Kino Gdynia

Długo nie myślałam, kiedy dowiedziałam się, że nieczynne od kilku lat Kino Gdynia, jest na sprzedaż. Od razu wiedziałam, że muszę zrobić pamiątkowe zdjęcia tego obiektu, takim jakim jest. Póki jest!

Udało się dostać do środka (dziękuję właścicielowi za uprzejmość!). Sfotografować wnętrza, również pomieszczeń o których istnieniu nie miałam pojęcia, ale więcej - udało się zrealizować stylizowaną sesję fotograficzną przy współudziale modelki Oli, makijażystki Kamili (Lumaki Studio) oraz fryzjerki Moniki (Hairmanya) [Efekty tej współpracy w innym wpisie]

To było piękne przeżycie, bo nie byłam w Gdyni od czasów dzieciństwa (wstyd się przyznać ;)).
Prawie stuletni obiekt, w pełni sprawny, wyglądał jakby tylko czekał aż przyjdą widzowie i zostanie włączony film! Tylko to czekanie trwało już za długo.
Wierzę, że uda się utrzymać klimat tego miejsca, bo jest wyjątkowe!

Zobaczcie jakie cuda kryje niepozorny z zewnątrz budynek przy ul. Zygmuntowskiej w Świdnicy.

Miłego seansu!Tym razem bez biletu ;)


















































Komentarze